https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΑΣΚΕΣ ! - Antalicious

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΑΣΚΕΣ !

Το σημερινό post αφορά τις αγαπημένες μου μάσκες προσώπου οι οποίες με έχουν βοηθήσει πολύ στο να κρατάω την επιδερμίδα μου καθαρή και ενυδατωμένη σε βάθος !
Οι ανάγκες της δικιάς μου επιδερμίδας ,η οποία είναι μικτή- λιπαρή, χρειάζονται μάσκες για βαθύ καθαρισμό και πολύ καλή ενυδάτωση στο τέλος.
Πάμε να  σας δείξω τις δικές μου αγαπημένες...


ΜΑΣΚΕΣ ΓΙΑ ΒΑΘΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ



PALMAROSA PURIFYING FACIAL MASK , NEAL'S YARD REMEDIES
Μάσκα για βαθύ καθαρισμό και εξισορρόπηση λιπαρότητας για μικτές και λιπαρές επιδερμίδες.Περιέχει πράσινη άργιλο η οποία βοηθάει στην ελαχιστοποίηση των πόρων και μειώνει την εμφάνιση των ατελειών . Αφού την εφαρμόσεις και αρχίσει να στεγνώνει βλέπεις πως εισχωρεί σε όλους τους πόρους της επιδερμίδας σου και αμέσως νιώθεις πως καθαρίζει σε βάθος!
Με το που την αφαιρέσεις θα έχεις ένα πρόσωπο εμφανώς πιο λαμπερό και καθαρό.
Είναι απο τις καλύτερες μάσκες που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα !
 Μπορείς να την βρείς ΕΔΩ





CLEANSING RADIANCE MASK , YOUTH LAB
Είναι μία μάσκα σε μορφή κρέμας που καθαρίζει σε βάθος καθώς σου κάνει και μία ήπια απολέπιση. Βοηθάει στην μείωση των πόρων και ανακουφίζει απο κοκκινίλες και εξάρσεις ακμής . Είναι πιο ήπια μάσκα σε σχέση με την πρώτη αλλά με βοηθάει πάρα πολύ τις ημέρες εκείνες που δεν θέλω να χρησιμοποιήσω κάτι πολύ βαρύ αλλά θέλω να προσφέρω μια ανάσα καθαριότητας στο δέρμα μου και να το βοηθήσω να αναπνεύσει.
Μπορείς να την βρείς ΕΔΩ











 ΜΑΣΚΑ ΓΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ


MOISTURIZING FACE GEL MASK , ORGANIC SHOP
Είναι μια πολύ ελαφριά μάσκα η οποία προσφέρει απίστευτη ενυδάτωση εξαιτίας της βιολογικής αλόης , του εκχυλίσματος μπαμπού και του ελαίου ylang-ylang. Μετά την εφαρμογή νιώθεις την απόλυτη φρεσκάδα στο πρόσωπό σου . Τώρα που δειλά δειλά ξεκινάς τα πρώτα μπάνια και την έκθεση στον ήλιο είναι κατάλληλη και για εκείνες τις ημέρες που νιώθεις το δέρμα σου να σε τραβάει !!!
Μπορείς να την βρείς ΕΔΩ  σε super τιμή!!!!







Αυτές ήταν οι δικές μου αγαπημένες μάσκες !!
Οι δικές σας???
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...