https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home SWIMWEAR FEVER - Antalicious

SWIMWEAR FEVER

Φίλες μου γειά σας!
Ξέρω , ναι το ξέρω πως όλες βρίσκεστε στην καταραμένη αυτή περίοδο που ψάχνετε (κι εγώ μαζί) να βρείτε το κατάλληλο μαγιό για το σωματότυπο σας αλλά να είναι και ωραίο και να σας φτιάχνει την διάθεση ( ακόμα και αν δεν έχετε χάσει αυτά τα ύπουλα 2-3 κιλάκια του χειμώνα)

Παρακάτω σας έχω τα δικά μου αγαπημένα , αυτά που είδα και τα ήθελα οπωσδήποτε και κάποια ήδη έχουν προστεθεί στο καλάθι μου!!!!


                                                                          VINTAGE 

VA BENE TRIKALA
 Aυτό το μαγιό είναι σα να βγήκε απο ταινίες της Βουγιουκλάκη . Τόσο ρομαντικό αλλά και θηλυκό ταυτόχρονα . Τα χρώματα είναι εξαιρετικά και  το γεγονός ότι είναι  ψηλόμεσο κάνει τα κορίτσια με κοιλίτσα να έχουν  αυτοπεποίηθηση!!! Εξαιρετική επιλογή αν σας αρέσει αυτό το στύλ!
Το βρίσκετε ΕΔΩ

                                                       ΟΛΟΣΩΜΟ ΜΕ ΚΟΨΙΜΑΤΑ
 
ΑΡΜΑΡΟΛΑ


Τι να πώ γι αυτό το μαγιό? Το χρώμα και το μοτίβο υπέροχα , το λευκό με το μπλέ δένουν απίστευτα μαζί. Το ιδιαίτερο κόψιμο που έχει στο στήθος κολακεύει φοβερά την περιοχή και είναι τόσο sexy χωρίς να είναι αποκαλυπτικό!!! Μπορείς να το φορέσεις strapless , αλλά αν χρειάζεσαι επιπλέον σιγουριά δένει και το κορδονάκι στο λαιμό!
Μπορείς να το βρείς ΕΔΩ


                                                                  EMERALD BIKINI

MTS POINT

Σόκ και δέος!!!! Το πιο sexy και chic μαγιό που έχω δεί φέτος!!! Αγαπώ το χρώμα το οποίο δεν έχει πολυφορεθεί τα προηγούμενα χρόνια, αγαπώ το κόψιμο αγαπώ αυτή την διακριτική γυαλάδα η οποία σε μαυρισμένο κορμί θα είναι super !!! Είναι έρωτας αυτο το κομμάτι ,  τ' ομολογώ !!!!
Το βρίσκετε ΕΔΩ

                                                       TO KOKKINO ΟΛΟΣΩΜΟ

SAND IN MY TOES
 Πάντα ήθελα να αποκτήσω ένα κόκκινο ολόσωμο μαγιό.Ποτέ όμως δεν κατάφερα να βρώ αυτό που είχα στο μυαλό μου. Μέχρι που έπεσα σε αυτή τη σελίδα και το είδα!!!!! Πανικός , το θέλω! Μου αρέσει το ύφασμα του και το γεγονός πως έχει αυτή την λεπτομέρεια με το φερμουάρ !! Βγαίνει σε αυτές τις δύο αποχρώσεις και η αλήθεια είναι πως αν δεν ήταν τόσο ακριβό ήδη θα το φορούσα και θα έκανα βόλτες μέσα στο σπίτι!!!!Αν θέλετε όμως να επενδύσετε σε κάτι καλό , το προτείνω με κλειστά μάτια!!!
Το βρίσκετε ΕΔΩ

Αυτά ήταν αγαπημένες μου τα μαγιό που ξεχώρισα εγώ μέχρι σήμερα!!!
Για περισσότερες photo με βρίσκετε και ΕΔΩ
Για πολύ ωραίους διαγωνισμούς που έρχονται κάντε like ΕΔΩ
Μέχρι το επόμενο post φιλιαααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...