https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home 1 palette , many looks - MUA , Burning Embers Palette - Antalicious

1 palette , many looks - MUA , Burning Embers Palette

Γειά σας κορίτσια μου !
Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για μία παλέτα ματιών απο την MakeUp Academy .
Την συγκεκριμένη παλέτα την αγόρασα απο το YOLOGIFT και σας την κάναμε και δώρο στον λογαριασμό μου στο Instagram γι αυτό αν δεν με ακολουθείς κάντο τώρα εδώ.

Τι να πώ γι ' αυτή την παλέτα? Έχει τρομερή απόδοση σε όλες τις σκιές , οι πιο shimmery ,αν βρέξεις το πινέλο σου , γίνονται πραγματικά πάρα πολύ έντονες και έχουν και πολύ μεγάλη διάρκεια !
Έχει υπέροχα χρώματα , με τα οποία μπορείς να κάνεις άπειρους συνδιασμούς και να δημιουργήσεις απο ένα γήινο πρωινό μακιγιάζ μέχρι ένα έντονο smoky σε πορτοκαλί και μπορντώ αποχρώσεις που είναι super τάση!
Με ρωτάς αν αξίζει να την αγοράσεις? ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ !!!!
Είναι super οικονομική και περιέχει 25 σκιες!!!!!
Μπες στο online store του YOLOGIFT  κάνοντας κλίκ εδώ
Την παλέτα μου μπορείς να την βρείς εδώ

Παρακάτω θα δούμε τα αγαπημένα μου looks τα οποία μπορείς να δημιουργήσεις με αυτή τη παλέτα!

































Εμείς θα τα πούμε σε επόμενο post!
Μπορείς να με βρείς στο instagram εδώ
Βρές το yologift στο instagram εδώ

2 σχόλια:

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...