https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Uniqornia body scrubs - Antalicious

Uniqornia body scrubs

Αυτό το post είναι αφιερωμένο σε coffee lovers καθώς θα σας μιλήσω για δύο προιόντα απο την αγαπημένη Unicornia  , το  macchiato caramel body scrub και το espressito sugar soap!


Σας έχω ξαναγράψει για προιόντα της Unicornia  που είχα δοκιμάσει και είχα μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη !
Αυτή τη φορά δοκίμασα δύο scrubs , ένα σε μορφή σαπουνιού και ένα κανονικό!

ESPRESSITO SUGAR SOAP
Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω απολεπιστικό προιόν σε μορφή σαπουνιού και η αλήθεια είναι πως και μόνο στην ιδέα δεν ήμουν και πολύ σίγουρη αν θα έκανε δουλειά. Κι όμως το λάτρεψα.
Ας ξεκινήσουμε απο την συσκευασία, όπου η Κατερίνα που κρύβεται πίσω απο την Unicornia 
κάνει καταπληκτική δουλειά  και σε αυτό το κομμάτι.
Πολύ προσεγμένη σε χάρτινο κουτάκι και τυλιγμένο το σαπουνάκι με προστατευτική μεμβράνη . Επάνω στο κουτάκι αναγράφονται όλα τα συστατικά που περιέχει το προιόν , όπως μεταξύ άλλων είναι και πραγματικοί κόκκοι καφέ και coconut oil!
Κάνει πολύ καλή απολέπιση , νιώθεις πραγματικά να κάνει δουλειά στην επιδερμίδα σου και το γεγονός ότι είναι σαπουνάκι ,έμενα προσωπικά ,με βολεύει περισσότερο γιάτι το εφαρμόζω κατευθείαν επάνω στην επιδερμίδα μου και κάνω μασάζ. Αφήνει ένα δέρμα απαλό , ενυδατωμένο και καθαρό!
Η μυρωδιά? Αχ αυτή η μυρωδιά !!!
Μοσχοβολάει όλο το μπάνιο καφέ , αυτή τη μυρωδιά που μυρίζεις όταν μπαίνεις σε κάποιο coffee shop ! Το αγάπησα !!!!

Macchiato Caramel body scrub

Με το που άνοιξα το πλαστικό βαζάκι και είδα τι περιέχει είπα πως αυτό δεν θα το χαλάσω ποτέ!!! Οι εικόνες μιλάνε απο μόνες τους! Η απίστευτη μυρωδιά όμως δεν με άφησε και έτρεξα να το δοκιμάσω!
Αρχικά το δοκίμασα στο σώμα . Κάνει εξίσου πολύ καλή απολέπιση με το σαπούνι ! Αν δεν έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα και σου αρέσει να νιώθεις έντονο το scrub ( όπως εγώ) χρησιμοποίησε το σε σεγνό και καθαρό δέρμα !
Εμένα με βόλεψε περισσότερο στην απολέπιση του προσώπου!Κάνει φοβερή δουλειά και έχω αυτή τη μυρωδιά του caramel macchiato όλη μέρα!
 Είναι φυσικό προιόν , περιέχει ζάχαρη ,shea butter , coconut oil ,vitamin E  κ.α.

Αξίζει να τα δοκιμάσετε!!!
Τσέκαρε και τα άλλα υπέροχα προιόντα που εχει η Unicornia >>>> ΕΔΩ
 Σου έχω γράψει ξανά για προιόντα Unicornia , μπορείς να διαβάσεις το post >>>>ΕΔΩ











Εύχομαι να σου άρεσε το post
Μπορούμε να τα λέμε πιο συχνα στο instagram μου >>>>ΕΔΩ
Till next time ... kisses!! 💋

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...